Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikten anlamayan ÖZENTİ ROCKCILARIN DİĞER MÜZİK TARZLARINA YAPTIKLARI SAYGISIZLIKLAR _2_

  • Serpent_King • 18 Ekim 2004 11:43 • #441838
    bence Serpent_King zırvalıyor ve de ne yazık kimse farkında değil

    [::K.İ.L.İ.T::]O ve onun gibi bir çok saçma laf thriller ın ne kadar kendini zorladğını gösteriyor.Şurda en fazla bir kişi onu savunacakken hala daha haklı olduğunu filan söyleyebilmesi ; ve eğer bu adama bakarak bir genelleme yapılabilirse , türkiye'nin de yarısının bunun gibi olduğu varrsayılırsa , halimiz kötü gerçekten..Bin defa söyledim rock la pop taki beste anlayışı çok farklı olaylar.

    Zaten thriller da adem bilmemne de bu bizim eleştirilerimize karşı 3 - 5 yaş grubuna girebilecek karşı ataklar yapıyorlar.örn : "sınıfta arkadaşlarımızla güleceğiz gibi" :).Thriller daha fenasını da yapıyor mesela "Amerika gibi kültür düzeyi yüksek bir ülke..." dedi.Bizim sorularımızdan işlerine gelenleri alıp cevap olarak her zamankinden daha saçma cevaplar verebilen garip insanlar.ekşi sözlüğe eklenecek bunlar ya..

    thriller = sorulan sorulara saçma cevap verebilen garaj elemanı.
    adem = sorulan sorulara mini mini , kutu kutu pense diyebilen garaj elemanı.
Bu konunun tüm mesajları