[::K.İ.L.İ.T::]Ya bu thriller ve ademi napcaz biz..Adem sen o kadar boi bi insansın ki evrensellik diyoruz sanat diyoruz hala laf salatalığı yapıyosun..Thriller sende git biraz müzik ve türkçe öğren..hakaret nerde onu da bi göster..senin yaptıklarını da göster..ya siz bence hiç laf yapmayın burda gidin birazcık taraftar bulun böyle hakkaten çok komik duruma düşüyorsunuz.Thriller sana bir de soru sorucam..Yabancılar mı daha iyi yapıyo pop müziği türkler mi..adem türkler daha iyi yapıyor diyor ve yabancılar daha iyi yapıyor diyenlere özenti diyor..Sende zıt pıt maykıl maykıl diyen bi insan olarak ademe göre özenti oluyorsun.Bu konudaki görüşlerini alalım.. :)
ha bu arada thriller sen gözlük filan takıyosan numarasını da yükselttir..beste tarzı demedik biz beste anlayışı..Rock adı ütünde sert müzik..gidip senin tarkan ın gibi oy oy hey hey yapılmaz o yüzden de bestelerin bazıları melodik açıdan zengin ezgilere sahip olmayabilir..Bak geme söylüyorum ÖĞRENİN DE GELİN..