[::K.İ.L.İ.T::]yazdığım mesajları iyi okursan görürsün ben de yabancı müzik dinlerim ama türkçe müzik birinci tercihimdir..
ayrıca Türkler popu yabancılardan daha iyi yapıyor diye bi cümle yazmadım..
türkçe popu sürekli geri plana atıp yabancı müzik dinleyenler(AŞIRI) bana biraz komik geliyor.ANLATABİLDİM HERHALDE.ama anladın mı bilmiyorum?malum biraz sorun var kafanda...