[::K.İ.L.İ.T::]thriller..yazdığın onca yazıya okuduktan sonra seninle girilebilecek herhangi bir tartışmadan rahat ayrılamayacağımı farkettim.üzgünüm ama tartışılabilecek, söylediklerimi anlayıp benim söylediklerime cevap verebilecek bir kişi izlneimi çizmedin..tekrar özür dileyerek mahalle karısı formatı taşıyan bi delikanlı izlenimi yarattığını söylemek isterim..bunların dışında mümkünse sana benzeyen birini bul evlen(seninle evlenme potansiyeli taşıyan kişi de gidip başkasının başını yakmasın) ve çocuk yapma(bizden sonraki nesiller rahat etsin)..kusura bakma yazdıklarımın konuyla hiçbir alakası yok ama ben zaten düşünselerimi kapanan forumda belirtmiştim..bunlar sadece rica idi..birde belki susarsın artık diye düşündüm..