bence Serpent_King zırvalıyor ve de ne yazık kimse farkında değil
[::K.İ.L.İ.T::]güzelim zaten onların kapısında yatanlarda senin gibi adamlar niye böyle bir şey gösteriyorsun ki , sen git yat onların kapısında , öyle bir yazıyorsunki okuyan sanacak pop haricindeki diğer türleri icra edenlerde bunlardan alıyor besteleri , ya var ya harbi çok cahilsin yanlız onuda söyliyeyim sana , azıcık armoni bilgin olsa şu dediğin bestekarların yaptıklarının hiç komplike olmadığını ne müziğe ne insanlığa birşey kazandırmadığını bilirdin ama bilmeden boş boş konuşmak konusunda üstüne yok thriller kardeşim , bu arada istersen ilk foruma geri dön bak rock müziğe ilk kim hakaret etmiş sonra bir daha bak bana ilk kim hakaret etmiş , ama tabi hırs yapmışın bi kere sen yediremezsin ne diyeyim Allaha havale ettim seni , git bir yerlerden armoni nedir popun armonik yapısı nedir şu saydığın bestekarların bestelerinde neler kullanmışlar bir gör sende güleceksin puhahaha diye benim gibi , ah benim saflarım ya iki tane kıytırık besteyi önünüze sürüyorlar ve sizde ayılıp bayılıyorsunuz seçici olun biraz , bilgi sahibi olun...