bence Serpent_King zırvalıyor ve de ne yazık kimse farkında değil
[::K.İ.L.İ.T::]Serpent_King kardeşim kim hakaret etmiş diye soruyo ben ettim hatta küfür ettim açık söylüyorum.zaten mesajımı okuyanlar bunu görür.bunun dışında bu thriller hıyarına(bir hakaret daha) bişey yazmayacağım nasıl olsa anlamıyo arkadaş.bak arkadaş dedim iltifat ettim değerini bil.Legend çok güzel yazmış thriller in illa armoniyi yalayıp yutmasına gerek yok.ama birazcık bilimsel düşünsün başka bişey istemem.hadi bakim canlarım benim.hiç bozmayın devam edin böyle.