[::K.İ.L.İ.T::]bekçi ve nem...lütfen jubei ile ilgilenin..benim görevim değil..
ewt yabancı pop turkçe popdan daha kalitelidir..ama bana göre tarkanla m.jackson arasında dağlar kadar farkta yoktur..eğer tarkan amerikada doğmuş olsaydı m.jackson kadar sevilirdi..Kİ BEH M.JACKSONIN HASTASI OLARAK SÖYLÜYORUM BUNLARI..aynı şeyleri sezen için de söyleyebilirim..
peki madem sen bana türkiyedeki pop müzik için sordun bende sana türkiyedeki rock müzik için soruyorum...TÜRKİYEDE ROCK MÜZİK YAPAN VE BÜTÜN ROCKCILAR TARAFINDAN KABUL EDİLEN BİR KAÇ ROCK GRUBU VEYA TEK KİŞİDE OLABİLİR SOYLE BAKALIM...
not:ikide bir pentegramdan bahsetmeyin.pentegram zaten rock değil METALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL