ben müzik kulağımı klasik batı müziği ve türk sanat müziği (sevdiğimden değil) dinleyerek/seyrederek, sonra da gözümü kapatıp şu ses şu enstrumana ait bu ses de şuna diye ayırt etmeye çalışarak geliştirdim. kimseden eğitim almadım ancak, sanırım iyi bi yöntem. çünkü müzik kulağım gayet iyi.
belki doğuştan gelen bir durumda var. çünkü küçükken duyduğum müzikleri hala mırıldanıyorum. bahsettiğim, sadece enstrumental olanlar. şarkı sözünü hiç aklımda tutamam buna karşılık.
benim gibi yap. iyi oluyor.