bi de biraz romantik takılacam dersek bora uslusoyun bi şarkısı var dün yine bütün gün,seni düşündüm...
yahut düş sokağı sakinleri nden özellikle murat yılmazyıldırm ı çok severim, şarkıları böyle kasvetli havalarda esrar gibi gelir.. tabi böyle bir anda beyoğlunun kuytu bir köşesinde gitarım ve ben...
daha ne olsun....