-
Bohemian Rhapsody
-
there is no if...
-
hammerfall-the fallen one
-
Tabıkı ESTATIC FEAR .Belkı cok bunalım oldu ama, yanı dısarısı bembeyaz alkoldavar .tabı bunu suankı ruh alımle yazdım .
-
bi de biraz romantik takılacam dersek bora uslusoyun bi şarkısı var dün yine bütün gün,seni düşündüm...
yahut düş sokağı sakinleri nden özellikle murat yılmazyıldırm ı çok severim, şarkıları böyle kasvetli havalarda esrar gibi gelir.. tabi böyle bir anda beyoğlunun kuytu bir köşesinde gitarım ve ben...
daha ne olsun....
-
kayadan zeplin bebe"ğ*"im seni terk ediyorum.
*dejenere türkçe karışmasa işime olmayacak harf.
joker ne kadar paylonçoysa ben de o kadar insanım.allah benzetmesin.
-
Deep Purple - Soldier Of Fortune olabilir. Yavuz Çetin - Benimle uçmak istermisin dinleneable. Birde şu aralar sözlerini yazmaya çalıştığım Dark Dreams and Pain :) Bitince iyi birşey olacağına eminim :P
-
Bitirince buraya da yaz merak ettim simdi!:)
-
omaaaaas önce notere gitmem lazım :)
-
iyi git zaten bir parça onaylatmak 3 milyonmus fazla say1lmaz!:))