Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmalı??

  • cc_baran • 7 Kasım 2004 14:31 • #443120
    Bohemian Rhapsody
  • ucnoktaondortb • 7 Kasım 2004 14:38 • #443121
    there is no if...
  • ucnoktaondortb • 7 Kasım 2004 14:44 • #443122
    hammerfall-the fallen one
  • baratrıon • 7 Kasım 2004 16:48 • #443129
    Tabıkı ESTATIC FEAR .Belkı cok bunalım oldu ama, yanı dısarısı bembeyaz alkoldavar .tabı bunu suankı ruh alımle yazdım .
  • death_glory • 7 Kasım 2004 17:30 • #443132
    bi de biraz romantik takılacam dersek bora uslusoyun bi şarkısı var dün yine bütün gün,seni düşündüm...
    yahut düş sokağı sakinleri nden özellikle murat yılmazyıldırm ı çok severim, şarkıları böyle kasvetli havalarda esrar gibi gelir.. tabi böyle bir anda beyoğlunun kuytu bir köşesinde gitarım ve ben...
    daha ne olsun....
  • Muad Dib • 7 Kasım 2004 18:06 • #443137
    kayadan zeplin bebe"ğ*"im seni terk ediyorum.

    *dejenere türkçe karışmasa işime olmayacak harf.

    joker ne kadar paylonçoysa ben de o kadar insanım.allah benzetmesin.
  • Yiaa • 7 Kasım 2004 19:03 • #443146
    Deep Purple - Soldier Of Fortune olabilir. Yavuz Çetin - Benimle uçmak istermisin dinleneable. Birde şu aralar sözlerini yazmaya çalıştığım Dark Dreams and Pain :) Bitince iyi birşey olacağına eminim :P
  • heimdall • 7 Kasım 2004 20:22 • #443165
    Bitirince buraya da yaz merak ettim simdi!:)
  • Yiaa • 7 Kasım 2004 22:35 • #443181
    omaaaaas önce notere gitmem lazım :)
  • heimdall • 7 Kasım 2004 22:58 • #443185
    iyi git zaten bir parça onaylatmak 3 milyonmus fazla say1lmaz!:))