-
bence karma coma yla başlamalı sonra da parisienne moonlight la devam edip sürüp gitmeli..
-
GUNS'N'ROSES!
belki size uymaz ama bu başlığı görünce aklıma ilk gelen onlar oldu nedense..
ama ben sigaradan nefret ederim çünkü insanlar sigaranın kölesi olurlar neyse bu ayrı bir forum konusu!..
-
cevaba boğulcak bir sual sordun,helal olsun:)
Blind Guardian - Bard's Song
-
bana göre burda zıtlık olcak bu durumda old mans child - old mans child çalsa ben düşünceler içerisine girerim , filozof olurum
-
yani tabii ki de sigara değil önemli olan. ben sadece hani rahat keyif vs. o ortamı yansıtmak için dedim. gun's!nroses da olabilir. ama ben radiohead ya da portishead i tercih ederim ..
-
:) soldier of fortune çalarsa ağlarım
-
israel kamakawiwo - somewhere over the rainbow neden olmasın :))))
-
death - spirit crusher çalarsa kar mar dinlemem,soyunur sokakta headbang yaparım.
-
joe satriani "tears in the rain"
-
requiem for a dream soundtrack
clint mansell-winter overture