Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmalı??

  • lilith_ • 4 Kasım 2004 19:32 • #442914
    bence karma coma yla başlamalı sonra da parisienne moonlight la devam edip sürüp gitmeli..
  • death_glory • 4 Kasım 2004 19:36 • #442918
    GUNS'N'ROSES!
    belki size uymaz ama bu başlığı görünce aklıma ilk gelen onlar oldu nedense..
    ama ben sigaradan nefret ederim çünkü insanlar sigaranın kölesi olurlar neyse bu ayrı bir forum konusu!..
  • cc_baran • 4 Kasım 2004 19:37 • #442919
    cevaba boğulcak bir sual sordun,helal olsun:)

    Blind Guardian - Bard's Song
  • Serpent_King • 4 Kasım 2004 19:47 • #442925
    bana göre burda zıtlık olcak bu durumda old mans child - old mans child çalsa ben düşünceler içerisine girerim , filozof olurum
  • lilith_ • 4 Kasım 2004 19:54 • #442931
    yani tabii ki de sigara değil önemli olan. ben sadece hani rahat keyif vs. o ortamı yansıtmak için dedim. gun's!nroses da olabilir. ama ben radiohead ya da portishead i tercih ederim ..
  • cc_baran • 4 Kasım 2004 19:58 • #442934
    :) soldier of fortune çalarsa ağlarım
  • hummingbird • 4 Kasım 2004 21:32 • #442950
    israel kamakawiwo - somewhere over the rainbow neden olmasın :))))
  • cc_baran • 4 Kasım 2004 21:39 • #442953
    death - spirit crusher çalarsa kar mar dinlemem,soyunur sokakta headbang yaparım.
  • _EvildoeR_ • 4 Kasım 2004 21:49 • #442954
    joe satriani "tears in the rain"
  • eelmaa • 4 Kasım 2004 22:02 • #442955
    requiem for a dream soundtrack
    clint mansell-winter overture