Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmalı??

  • JackSparrow • 26 Kasım 2004 17:29 • #444270
    King Nothing klibinden dolayı...

    September Loved - Marty Firedman...
  • andresson • 27 Kasım 2004 18:39 • #444349
    Saturnus - Christ Goodbye
  • guadalahara • 29 Kasım 2004 19:03 • #444480
    itzhak perlman
  • cc_baran • 29 Kasım 2004 19:25 • #444483
    Solinari
    26 Kasım 2004 Cuma / 12:11
    The Forest Whispers My Name... COF

    Gothic Romance daha uygun :))
  • Patrin • 29 Kasım 2004 20:05 • #444484
    Tabii ki mayhem-freezing moon
    judas priest-pain killer
    moon spell-wolf shade
    nirvana-heart shape box (alakasız kaçtı ama anısı var :( )
    anathema-feel
  • mor_ve _ötesi • 29 Kasım 2004 21:35 • #444490
    Mor ve ötesi'nden ''Beyaz'' olabilir..Ya da Evanescence ''My Immortal'', Amy Lee-Seether ''Broken'',Düş Sokağı ''Ayrılık'',Feridun Düzağaç 'Alev Alev'', Aslı ''Tüm Şehir Ağladı'' aslında daha çok vardır ama şimdilik aklıma gelmiyo.Gelirse yasarım.Saten bnim için en önemlileri yasmayı unutuyorum.
  • _DoGu_ • 29 Kasım 2004 23:04 • #444498
    ne piyasa bi insansın sen beah!!!
  • _DoGu_ • 29 Kasım 2004 23:47 • #444506
    [alıntı]Solinari
    26 Kasım 2004 Cuma / 12:11
    The Forest Whispers My Name... COF


    Gothic Romance daha uygun :))

    abi sen ne çpkn adamsın ya!
  • Affedilmeyen • 1 Aralık 2004 12:35 • #444514
    sarılmandan belli kırıcanmı belimü
    ayşe hatun ön..nal
  • hendrix_seboww • 1 Aralık 2004 20:24 • #444532
    alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmal

    scorpions-still loving you,dream theater-another day...