Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmalı??

  • dilek • 25 Kasım 2004 04:08 • #444189
    Norah Jones - Come Away With Me
  • karete • 25 Kasım 2004 04:12 • #444190
    Murat Basaran - Yok Canimin Ici
  • Nightwish • 25 Kasım 2004 09:48 • #444198
    Ya madem o kadar hüzünlüyüz alın bakalım,,,

    Metallica::Low Man's Lyric
    3 Doors Down::Looser
    HIM::Join Me(in death), The Funeral Of Hearts
    Nightwish::Everdream
    Epica::Cry For The Moon
    Cemetery Of Scream::Melancholy

    şimdilik bunlar geldi aklıma idare edin :)))
  • nesya83 • 25 Kasım 2004 19:11 • #444208
    grup kızılırmak-gidemem...

    off of..
  • chazy_chazzz • 25 Kasım 2004 19:39 • #444210
    soad-aerials ya da anathema-one last goodbye olabilir.....
  • and_day • 26 Kasım 2004 01:45 • #444230
    bence ilk olarak slipknot-eyeless girmeli.daha sonra duman falan devam etmeli ve tabi ki de alkol ...sigara...alkol...
  • Solinari • 26 Kasım 2004 12:11 • #444246
    The Forest Whispers My Name... COF
  • mkcervy • 26 Kasım 2004 14:11 • #444252
    Stratovarius-forever ya da GNR-Estranged olabilir
  • holocaust • 26 Kasım 2004 14:51 • #444263
    duman manası yok derim çünkü aynen öyle bi ortam yaşadım ve fonda o çalıyordu ... eski sevgilimle birlikte olduğumuz ilk gecenin sabahıydı falan da filan .............. :/
  • PunKid • 26 Kasım 2004 16:53 • #444267
    Maroon 5 She Will Be Loved ve Ryan Cabrera True