vallahi bu ay en güzeli gnr - november rain olurdu ama sen onu sormamışsın... hmm... sigara alkol kar falan filan... müzik de şey olsun ya... radiohead - karma police...
Metallica- Until It Sleeps
Sting- Shape Of my heart veya Englishman In newyork
Linkin Park-Numb
Blind guardian- Black chamber veya Nightfall
İron Maiden- Afraid to strangers