Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmalı??

  • cc_baran • 2 Aralık 2004 10:36 • #444548
    alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmal

    _DoGu_
    29 Kasım 2004 Pazartesi / 23:47

    Solinari
    26 Kasım 2004 Cuma / 12:11
    The Forest Whispers My Name... COF

    Gothic Romance daha uygun :))



    abi sen ne çpkn adamsın ya!

    anlamadım,bir şey mi demek istedin sen??
    cradle parçası yazmış,bende cradle'ın gothic romance parçasının başlıktaki atmosfere daha uygun olduğunu söyledim.
    bi sorunun varsa ilgileneyim..
  • mor_ve _ötesi • 3 Aralık 2004 20:13 • #444587
    ne piyasa insansın sen beah mi??? _dogu_ne demek istiosun sn şimdi yani???
  • cc_baran • 3 Aralık 2004 22:12 • #444593
    abi takma,herifin işi bu herhalde..
  • yaşam ve ölüm • 4 Aralık 2004 00:48 • #444601
    bana göre müslüm babadan son pişmanlık neye yarar hrşeyin bedeli var olmadı yaaaaarrrrr çalmalı.
  • andresson • 4 Aralık 2004 03:16 • #444602
    espri mi bu ?
  • cc_baran • 4 Aralık 2004 10:55 • #444606
    olsa da olmasa da çok b*ktandı..
  • vesta • 4 Aralık 2004 23:28 • #444654
    Karlar düşer,
    Düşer düşer ağlarım.. :P
  • Kaiser • 16 Aralık 2004 13:24 • #445320
    Kesinlikle Anathema ama AMy de bu aralar formda yani onun o dehşet sesi akustik gitardanda slow motion music offf vodka elimde....
  • DANTEZ • 16 Aralık 2004 13:41 • #445321
    Sentenced - Killing Me Killing You
    p.s. bir az çalıntı oldu da... ama ne ise...
  • gizem_cobain • 16 Aralık 2004 14:22 • #445328
    tamam bence anathema are you there,pink floyd mother veya hey you..nirvana something in the way hımmm cranberries ten linger olabilir güzel bi soru sormuşun lilith sağol varol hade eyvalla