Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmalı??

  • nirvanapistol • 4 Kasım 2004 22:09 • #442956
    deep purple-mistreated
    led zeppelin-stairway to heaven
    guns'n'roses-november rain..
  • karete • 4 Kasım 2004 23:27 • #442958
    master of puppets :)
  • nesya83 • 4 Kasım 2004 23:55 • #442959
    tracy chapman...In the dark
    radiohead..creep
    bülent ortaçgil..anlamsız
    düş sokağı....hüzün kovan kuşu...
    nirvana..the man who sold the world
    ve vs vs vs....
    no sigara bol bira...
  • the_wall • 5 Kasım 2004 00:25 • #442960
    jason becker rain veya marty friedman forbidden city derim
    ama sağanaksa:)))pink floyd hey you
  • selimkesen • 5 Kasım 2004 00:27 • #442961
    Skid Row-I remember you,wasted time,in a darkened room
  • cybervizier • 5 Kasım 2004 10:49 • #442965
    abi en güzeli karlar düşer - Akrep Nalan :PPPPPPP

    Tabi şaka çal anathemadan bi parça abi birebir ;)
  • Serpent_King • 5 Kasım 2004 11:06 • #442966
    karar verdim..

    testament - legacy
    testament - the ballad

    :((((((((((((((
  • cc_baran • 5 Kasım 2004 12:35 • #442969
    megadeth - a toul le monde
  • divinemusic • 5 Kasım 2004 12:49 • #442971
    Tracy Chapman - For My Lover
  • SoFineSlash • 5 Kasım 2004 17:26 • #442980
    artk o kadar ıcmıs yorulms sadece dusunuyorsam patience....
    eger hala eglenıosam paradise city...
    Take me down
    To the paradise city
    Where the grass is green
    And the girls are pretty...