Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alkol, sigara, kar yağmış, dışarısı bembeyaz, arka fonda hangi şarkı çalmalı??

  • dilek • 10 Kasım 2004 20:39 • #443349
    arka fonda : Norah Jones - Come Away With Me
    ön fonda da : Jason Becker - Paganini 24th Caprice

    :) arka fon ne yaa
  • hakancez • 11 Kasım 2004 00:55 • #443363
    ortam farketmez mayhem çalmalı. deeeeeeaaaaaaaatttttthhhhccccrrruuuuuuusssssssshhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
  • heimdall • 11 Kasım 2004 01:00 • #443365
    ohaa be abi tamam ortam faqrketmez diyorsunda hani dugusal bir olay var hani kar,alkol sigara,beyazl1k falan:)helal olsun ve sagolas1n sen beni güldürdün Allahda seni güldürsün!:)
  • hakancez • 11 Kasım 2004 01:30 • #443369
    yaş otuz(duygu ni demek) olup izmirli olunca(kar yok malum) bi de bu aralar mayhem coverlayacaz diye kafayı yiyince her halukarda mayhem dinleniyor valla...
  • heimdall • 11 Kasım 2004 01:36 • #443371
    :)
  • stranger_sws • 11 Kasım 2004 02:02 • #443372
    anathema dan angelica çalsın ve ben şarabımı yudumlarken gözlerimden bir kaç damla anı dökülsün...
  • BeRK CoBaiN • 11 Kasım 2004 04:19 • #443378
    yollar benim umudumdur
    yağmayın yollarıma
    yolları kapatmayın
    durun kar taneleri
  • cucumanco • 11 Kasım 2004 16:08 • #443400
    karda düşer düşer ağlarım
    hep ismini...
  • SlayerForever • 16 Kasım 2004 14:21 • #443613
    The Doors : Riders on the storm...Arka arkaya en az on kez...
  • talena • 25 Kasım 2004 01:21 • #444183
    üfff çok seçenek var ama PORTISHEAD-ROADS'tur bunun asıl cevabı bana göre..belki de anathema-lost control(bu da iyi gider karlı havaya,biraya,sigaraya vs..)