[13 kez okundu]nazmiyyeaah
12 Kasım 2004 Cuma / 13:18
iyi de millet işe hislerini karıştıyo ortalık batıcak. yani sözlük dediğin duygulardan arınmış ve objektif olmalı.
ben neyin ne olduğunu mu yazayım, onun hakkında ne hissettiğimi mi yazayım. yapcaksak adam gibi yapalım da bari millet sözlük diye baksın, aranılan bi şey olsun. (acaba şu nedemek bari garajdaki rock sözlüğüne bakayım da öğreneyim desin)
adam soruyo metallica? acaba bu ne demek :P
el cevabül fülfülü : rock tarihinin en berbat grubu...
adam da diycekki: hımm o zaman dinlemeylim, ..tiret
böyle olacağını biliyordum.yine de deneyeyim dedim.haklısın.aslında burdan da şu sonuç çıkar dinliyoruz ama ne dinlediğimizi bilmiyoruz.araştırmıyoruz.umrumuzda değil çünkü.önemli olan o sırada birayla iyi gitmesi ya da ne bileyim bunun gibi şeyler işte.