Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCK SÖZLÜĞÜ - yazan: garaj elemanları

  • garajorgüyesi • 12 Kasım 2004 03:55 • #443422
    may=red special en iyi 2li :)
  • _dreamer_ • 12 Kasım 2004 09:06 • #443423
    rock: can çekişiyor
    metal,punk,şu,bu: katil olmalarından şüphe ediliyor
  • nazmiyyeaah • 12 Kasım 2004 13:18 • #443429
    iyi de millet işe hislerini karıştıyo ortalık batıcak. yani sözlük dediğin duygulardan arınmış ve objektif olmalı.
    ben neyin ne olduğunu mu yazayım, onun hakkında ne hissettiğimi mi yazayım. yapcaksak adam gibi yapalım da bari millet sözlük diye baksın, aranılan bi şey olsun. (acaba şu nedemek bari garajdaki rock sözlüğüne bakayım da öğreneyim desin)
    adam soruyo metallica? acaba bu ne demek :P
    el cevabül fülfülü : rock tarihinin en berbat grubu...
    adam da diycekki: hımm o zaman dinlemeylim, ..tiret

    olmaz böyle. hiç olmaz.

    bu arada katkıda bulunayım:

    rock : (ing)kaya, sallanmak, rock'n'roll kökenli bir müzik türü.
    rock'n'roll : (ing) sallan yuvarlan, başını elvis presley ve çağdaşlarının çektiği gitarın temel enstruman olduğu bir müzik türü. blues kökenlidir.
    blues : amerikadaki köle zencilerin çıkış noktası olduğu..

    aaaa bunun sonu gelmiyo..
  • heimdall • 12 Kasım 2004 14:52 • #443433
    Rock:Özgürlügün ve gençligin ilahisi!
    Rock felsefesi:Yasam1n kendisi ve hayat!
    Slash:gitar tanr1s1
    .
    .
    .
  • eelmaa • 12 Kasım 2004 16:24 • #443435
    [13 kez okundu]nazmiyyeaah
    12 Kasım 2004 Cuma / 13:18
    iyi de millet işe hislerini karıştıyo ortalık batıcak. yani sözlük dediğin duygulardan arınmış ve objektif olmalı.
    ben neyin ne olduğunu mu yazayım, onun hakkında ne hissettiğimi mi yazayım. yapcaksak adam gibi yapalım da bari millet sözlük diye baksın, aranılan bi şey olsun. (acaba şu nedemek bari garajdaki rock sözlüğüne bakayım da öğreneyim desin)
    adam soruyo metallica? acaba bu ne demek :P
    el cevabül fülfülü : rock tarihinin en berbat grubu...
    adam da diycekki: hımm o zaman dinlemeylim, ..tiret


    böyle olacağını biliyordum.yine de deneyeyim dedim.haklısın.aslında burdan da şu sonuç çıkar dinliyoruz ama ne dinlediğimizi bilmiyoruz.araştırmıyoruz.umrumuzda değil çünkü.önemli olan o sırada birayla iyi gitmesi ya da ne bileyim bunun gibi şeyler işte.
  • cc_baran • 12 Kasım 2004 19:12 • #443440
    arkadaşlar böylesi daha eğlenceli.
    zaten genel anlamda bakarsanız rock müzikle ilgili kaç tane terim yazabiliriz ki?? bilimsel gerçekliğe dayalı rock sözlüğü mü olur?
    burada ki yorumlara bakıpta müzik tercihi yapmak zaten zor,eninde sonunda bir noktaya varılır,kimse yol göstermiyor sadece nesnel davranıyor ki olmayacak bir sözlük için nesnel davranmakta hem güzel hem eğlencelidir.
    madem öyle bende şöyle söyleyeyim,"hendrix" gitarın allahı değildir.
    el dışında ki uzuvlarıda şov amaçlı kullanmış olması onu gitarın allahı yapmaz. berklee'den mezun john petrucci,veya george lynch ya da joe satriani bu alanda daha tekniklerdir. lütfen objektif olalım.
  • Serpent_King • 12 Kasım 2004 19:27 • #443441
    bc rich : death metal insanı gitarı türünün en iyisi ( tüm gitarlar içinde en iyisi)

    testament : aşırı mid treble fakat olağanüstü güzel besteler , giderek sertleşen tarzları...

    metallica : geçmişte süper beste yapan , yaşları ilerledikçe müziklerinde çok ilginç gelişme olan efsanevi metal grubu.

    slayer : zamanının (80 lerin ) en sadist ve sert grubu olan , speed thrash in devi.

    megadeth : bir insanın , yılmadan hırsla , kendini göstermeye çalışırken yarattığı inanılmaz iyi parçaları olan , teknik açıdan çok çok iyi speed grubu.

    Death : death metal denen şeyin ortaya çıkmasını sağlayan , 2001 yılında Chuck Schuldiner öldükten sonra dağılan , efsane ötesi grup.

    Dimmu Borgir : melodik black böyle yapılır diyen ikinci grup.

    Old Mans Child : İşte melodik black böyle yapılır.

    Kreator : Biri thrash metal mi dedi..?

    Iced Earth : Jon Schaffer in mafya babalığı yaptığı , ilk iki albümü mükemmel ötesi iyi olan , genelde cıncırı cıncırı tripletlerinden oluşan gitar riffleriyle , hayatımda önemli yer kaplayan grup.

    Sepultura : Chaos A.D. den sonra artık Sepultura olmayan , dünyada en çok sevdiğim grup.Schizophrenia , Beneath The Remains , Morbid Visions , Bestial Devastation , Arise gibi şaheser albümleri olan insan topluluğu.

    Dave Mustaine : Dünyadaki en iyi gitar vokal.

    James Hetfield : DÜnyadaki ikinci en iyi gitar vokal.

    Steve Harris : dumduru dumduru dumduru :Pp
  • cc_baran • 12 Kasım 2004 22:24 • #443444
    Dave Mustaine : Dünyadaki en iyi gitar,dünyada ki en iyi solo tekniği,dünyada ki en iyi vokal,dünyada ki en iyi söz yazarı,dünyada ki en karizmatik rock idolü,dünyada ki en sevecen aile babası,dünyada ki en sivri muhalefet ve daha bir çok iyi şey...
  • heimdall • 13 Kasım 2004 02:37 • #443459
    simdi bu objektifmiydi:))
  • SoFineSlash • 13 Kasım 2004 10:11 • #443466
    Repulsificator tesekkur edrım bas saglıgın ıcın o benım gercek kardesım degıldı ama kardesımden daha yakındı her zaman yanımdaydı ıste zaten onun yanında dura dura gnr dınlemeye ve gıtar calmaya basladım...Onu ne zaman ozlesemde acıp gnr dınlıyorum zaten kendısıde axl roseun sarısın modelıydı hafıften..ah kardesım ah cok erken gıttı...