Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCK SÖZLÜĞÜ - yazan: garaj elemanları

  • Serpent_King • 12 Kasım 2004 19:27 • #443441
    bc rich : death metal insanı gitarı türünün en iyisi ( tüm gitarlar içinde en iyisi)

    testament : aşırı mid treble fakat olağanüstü güzel besteler , giderek sertleşen tarzları...

    metallica : geçmişte süper beste yapan , yaşları ilerledikçe müziklerinde çok ilginç gelişme olan efsanevi metal grubu.

    slayer : zamanının (80 lerin ) en sadist ve sert grubu olan , speed thrash in devi.

    megadeth : bir insanın , yılmadan hırsla , kendini göstermeye çalışırken yarattığı inanılmaz iyi parçaları olan , teknik açıdan çok çok iyi speed grubu.

    Death : death metal denen şeyin ortaya çıkmasını sağlayan , 2001 yılında Chuck Schuldiner öldükten sonra dağılan , efsane ötesi grup.

    Dimmu Borgir : melodik black böyle yapılır diyen ikinci grup.

    Old Mans Child : İşte melodik black böyle yapılır.

    Kreator : Biri thrash metal mi dedi..?

    Iced Earth : Jon Schaffer in mafya babalığı yaptığı , ilk iki albümü mükemmel ötesi iyi olan , genelde cıncırı cıncırı tripletlerinden oluşan gitar riffleriyle , hayatımda önemli yer kaplayan grup.

    Sepultura : Chaos A.D. den sonra artık Sepultura olmayan , dünyada en çok sevdiğim grup.Schizophrenia , Beneath The Remains , Morbid Visions , Bestial Devastation , Arise gibi şaheser albümleri olan insan topluluğu.

    Dave Mustaine : Dünyadaki en iyi gitar vokal.

    James Hetfield : DÜnyadaki ikinci en iyi gitar vokal.

    Steve Harris : dumduru dumduru dumduru :Pp
Bu konunun tüm mesajları