-
İyi hadi eğlen:)))
Not:Bak komik deme bana ama...
-
metallica : önce trash sonra rock sonra pop sonra nu metal yapan dünyanın en değişken grubu..
gerizekalı : metallica ya HALA iyi diyebilenler..
beyinsiz : bu mesaja negatif yönde karşılık verecek olanlar..
saygılarımla..
s.t.c.o.p.
-
yaw niye bu kadar bok atıyorsunuz metallica ya süper eserlere imza attılar. kabul ediyorum son albümü kötüydü ama yapmayın arkadaşlar.
gison les poul- yaşayan efsane
slayer- süper kavramının yaratıcıları
rock market- kapatılmasıyla dünyada en büyük hata yapılan program.
-
off geçen seneki güzel topiclerden biri :(
Manowar : asmak kesmek kelle uçurmak :P savaş kılıç balta dağlar tepeler ordular zafer onur haysiyet güç kraliyet + tipsizlik :P
:Pp
-
metallica : önce trash sonra rock sonra pop sonra nu metal yapan dünyanın en değişken grubu..
-Hadi nu-metal yaptı diyelim çünkü göreceli ama
pop -britney , justin filan gibi- yaptı demen o gruba sadece gıcık olduğun için bok attığını gösterir...
gerizekalı : metallica ya HALA iyi diyebilenler..
-Metallica bana göre hala iyi , eski tarzından uzaklaşsada.Sen kimsinki gerizekalı ilan ediyorsun seninle aynı fikirde olmayanı
ÖKÜZ???
beyinsiz : bu mesaja negatif yönde karşılık verecek olanlar..
-Evet belki beyinsizim ama mesajına negatif karşılık verdiğim için değil ,senin gibi yorum yapmaktan aciz bir salağa cevap verme zahmetine katlandığım içindir.
saygılarımla..
-Birde
saygılarımla diyebiliyorsun yani...Ne diyeyim ben...
-
metallica yla müziğe başlayan çoğunluk gibi sen de aynı saçmalıkları zırvalıyosun..
metallica ya laf söylenince sanki ananıza küfredilmiş gibi kuduruyosunuz..
beş para etmez, millet ne dinliyosa o yöne kayan bi grup dallama için fazla bu tepkiniz kutsal_piç..
bunu saçma bi tartışma haline getirme kutsal_piç..
seninle aynı fikirde olmadığım için bana öküz diyerek kendi öküz lüğünü de gayet güzel ispatladın kutsal_piç..
beyinsizliğini 35.000 kişiye alenen duyurman zaten beyinsizliğinin kanıtıdır kutsal_piç..
"saygılarımla.." benim mesajlarımda bir ritüeldir kutsal_piç..
yani kanıtladığın gibi senin gibi beyinsizlere değil her İNSAN a gösterdiğim bir şeydir..
sana göstermemiş olmamın sebebini anlayabilmiş olmanı umuyorum ama seni aşar kutsal_piç..
SAYGILARIMLA..
s.t.c.o.p.
-
-Bana bak SİTH bozuntusu
1-Sana ÖKÜZ deyipte öküzlere hakaret etmemin sebebi benimle aynı fikirde olmaman değil , bana kelime oyunu yapıpta yönelttiğin salakça suçlama gibi 'SENİN GİBİ DÜŞÜNMEYEN İNSANLARA BEYİNSİZ VE GERİZEKALI DEMENDİR'...Eğer ilk yazdığımda gayet açık olan o cümleyi anlayamadıysan o senin GERİZEKALILIĞIN veya BEYİNSİZLİĞİNDİR...
2-İlk yazdığında haksız olupta kelime oyunu yaparak sanki ben haksızmışım gibi davranıp beni beyinsiz ilan ettin...Ama yazdığımı doğru düzgün anlamamakla kendi beyinsizliğini kanıtladın...
3-Kelime oyunlarıyla bi yere varamazsın , en azından ben demogajinin altında kalmam bunuda bil...
4-Takma ismimle dalga geçerek her mesajının altında yazan ritüelinin aslında sadece dikkat çekmek için olduğunu ve sende saygı diye bir şeyin olmadığınıda kanıtladın...Sakın sadece takma ismini Türkçeye çevirdim deyipte çamura yatma...Eğer Türkçe isteseydim Türkçe yazardım...İmalı imalı söylemen ŞEREFSİZCE bir hareketti...
-
Heavy Metal: Hard Rock'ın biraz daha sertini yapan, bira içen satanist müziği. Genelde 60'lık 70'lik dedelerdir.
Thrash Metal: Heavy Metal'in biraz daha agresifini yapan satanist müziği. Mastır, mastır diye şarkı söyleyip bol bol "Fuck" derler.
Death Metal: Çok sigara içen adamların şarkı söyleyip lölö yaptığı, kol bacak uçurduğu psikopat satanist müziği. Melodik olanları da vardır ki bunlar genellikle İsveç'ten çıkar.
Black Metal: Günde 23 saat sigara içen adamların şarkı söylediği, kol bacak uçurduğu, kafa kestiği, kilise yaktığı, psikopat ötesi satanist müziği. TC kimlik no'ları 666'dır.
Gothic Metal: Böyle garip abidik gubidik salkım saçak şeyler giyen, gözlerini boyayan, bazıları sigara içen, bazıları içmeyen satanist müziği.
Nu-metal: Yeni jenerasyon satanistler. Bunlar biraz daha efendi satanisttirler. Şeytan onların amcasıdır. Bayramlarda elini öpüp sakız parası alırlar. Kumdan kaleler yapıp gitar çalarlar. MTV mekanlarıdır.
Progressive metal: Ne idüğü belirsiz satanistler. Sigara içerler ama bazen bıraktıkları olur. Kendilerini geliştirmeyi severler. Sevmem ben ne biçim satanist bunlar.
Doom metal: Bunlar melankolik satanisttirler. Çok soğukturlar, ölmek falan isterler. Sigara içenleri vardır ama aşırıya kaçmazlar. Safoz tiplerdir. Hatta birisinin gelini ölmüş onlar da anısına isimlerini böyle yapmışlar. Ağlayan satansitler...
Melodik metal: Adı üzerinde melodik satanisttir bunlar. Pek çok tarzı barındırabilirler. Yanarlı dönerli satanisttirler.
Hardcore metal: Bunlar kendilerini sert sanan ama aslında nu-metalin amca oğlu satanistlerdir. Dokuz kişilik grup kurup maske takan satanistler. Kulaklarını çekmek vaciptir.
Rapcore metal: Böyle ne biliym, abidik gubidik saçma sapan karman çorman özentinin babası satanistlerdir. Kişiliksiz gruplardır, bi şöyle, bi böyle, bi ordan bi burdan alıp müzük yapıp paraya para demezler. Kazandıkları parayla şeytan amcalarına pasta börek alıp yaranmaya çalışırlar. Ama şeytan amcaları pastaları börekleri yiyip akabinde "Hastırın ulen" efekti eşliğinde bunları kapı dışarı eder. Ezik satanistler...
Alternatif metal: Bunlar alternatif satanistlerdir. Neyin nesi, kimin fesi oldukları mechuldür. Yumuşak, böyle kulak memesi kıvamında müzikler yaparlar. Bazen distorsiyonu köklerler ama bi halta yaramaz. Şeytan amcaları bile sevmez bunları zaten. Hayırsız evlat satanistlerdir.
İşte böylece Hard Rock tarzlarını kısaca işlemiş olduk arkadaşlar. Bunları ezberleyin yazılıda sık sık sorarım.
-
arkadaşım seni şiddetle kınıyorum. bir müzik türünü beyinsiz bir takım kişiliklerin satanistlik veya başka bir şeyle gündeme getirmesi o sanatı icra edenlerin ve sevenlerin hepsine bok atmayı gerektirmez.
pop u genelde toplar dinliyo, top müziği mi dememiz gerekmektedir.
-
Not: Yukarıdakiler kesinlikle görüşlerimi yansıtmıyor olup, böyle düşünenlere bir nisbettir. "Satanist" kısımlarını çıkarırsanız kısmen doğrudur aslında.