arkadaşım seni şiddetle kınıyorum. bir müzik türünü beyinsiz bir takım kişiliklerin satanistlik veya başka bir şeyle gündeme getirmesi o sanatı icra edenlerin ve sevenlerin hepsine bok atmayı gerektirmez.
pop u genelde toplar dinliyo, top müziği mi dememiz gerekmektedir.