metallica yla müziğe başlayan çoğunluk gibi sen de aynı saçmalıkları zırvalıyosun..
metallica ya laf söylenince sanki ananıza küfredilmiş gibi kuduruyosunuz..
beş para etmez, millet ne dinliyosa o yöne kayan bi grup dallama için fazla bu tepkiniz kutsal_piç..
bunu saçma bi tartışma haline getirme kutsal_piç..
seninle aynı fikirde olmadığım için bana öküz diyerek kendi öküz lüğünü de gayet güzel ispatladın kutsal_piç..
beyinsizliğini 35.000 kişiye alenen duyurman zaten beyinsizliğinin kanıtıdır kutsal_piç..
"saygılarımla.." benim mesajlarımda bir ritüeldir kutsal_piç..
yani kanıtladığın gibi senin gibi beyinsizlere değil her İNSAN a gösterdiğim bir şeydir..
sana göstermemiş olmamın sebebini anlayabilmiş olmanı umuyorum ama seni aşar kutsal_piç..