metallica : önce trash sonra rock sonra pop sonra nu metal yapan dünyanın en değişken grubu..
-Hadi nu-metal yaptı diyelim çünkü göreceli ama
pop -britney , justin filan gibi- yaptı demen o gruba sadece gıcık olduğun için bok attığını gösterir...
gerizekalı : metallica ya HALA iyi diyebilenler..
-Metallica bana göre hala iyi , eski tarzından uzaklaşsada.Sen kimsinki gerizekalı ilan ediyorsun seninle aynı fikirde olmayanı
ÖKÜZ???
beyinsiz : bu mesaja negatif yönde karşılık verecek olanlar..
-Evet belki beyinsizim ama mesajına negatif karşılık verdiğim için değil ,senin gibi yorum yapmaktan aciz bir salağa cevap verme zahmetine katlandığım içindir.
saygılarımla..
-Birde
saygılarımla diyebiliyorsun yani...Ne diyeyim ben...