Repulsificator tesekkur edrım bas saglıgın ıcın o benım gercek kardesım degıldı ama kardesımden daha yakındı her zaman yanımdaydı ıste zaten onun yanında dura dura gnr dınlemeye ve gıtar calmaya basladım...Onu ne zaman ozlesemde acıp gnr dınlıyorum zaten kendısıde axl roseun sarısın modelıydı hafıften..ah kardesım ah cok erken gıttı...