[93 kez okundu]anaemics 14 Kasım 2004 Pazar / 21:59 elimden geldiği kadarı ile birşeyler yapmaya çalıştım işte, umarım ileride benim yaptığım müzik ve benim hakkımda rock sözlüğüne iyi şeyler yazacak sevenlerim olur..