cliff burton:bas gitar ilahı master of orion
metallica:çoğu insanı metal müziğe başlatan çok değerli bir heavy metal grubu
iron maiden:heavy metal tanrıları
dream theater:en iyisi değil ama progressive in en iyilerinden
steve harris:beste ve şarkı canavarı,bas duayeni
linkin park:karıştırdım böyle bir pop grubu var
g3:gitaristlerin oluşturduğu hede
blackened69 sözlerine katılıyorum... metallica hepimiz için değerli bir grup bence