jimi hendrix=gitarın hakkını ilk veren kişi(ayrıca manevi babam benim)
eddie van halen=dünya üzerinde böyle iyi gitar çalan bir adam yoktur,jimi hendrixle ikisi gitar ilahıdır(anlayanlar için)
slash=benim için herhangi bir riff gitaristi..tipide b.k gibi
jimmy page=feci yaratıcı bir gitarist
blues:batı,özellikle amerikan müziğinin temelidir.bütün tarihe mal olmuş rock gitaristleri bu müziği kullanmıştır(hatta megadethden marty friedman bir eğitim videosunda iyi rock gitaristi olmak için blues çalmalısınız diyordu)
alternatif rock:embesillerin dinlediği ve çaldığı popüler geleceksiz ve rockın geleceğini karartan müzik artığı
marcus miller:hala dinlemedinizmi?
yavuz çetin:şimdi yaşasada hala anlaşılmayacak olan türk eric clapton