Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi şarkıyı dinlersiniz?

  • heimdall • 13 Kasım 2004 21:38 • #443486
    Kiss den I just wanna'y1 dinler kendimi avuturum!bilmeyenler için sark1n1n birk1sm1n1 yaz1y1m:I don't wanna romence,I don't wanna dance,I just wanna fucking you!diyor babalar,yani asl1nda ben as1k falan degildim tribine girer kendimi avuturum!
Bu konunun tüm mesajları