Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi şarkıyı dinlersiniz?

  • jess batty • 13 Kasım 2004 15:32 • #443476
    A)Alanis morrisette--thank you
    b)radiohead-creep
    c)maryo winans-ı don't wanna know
    d)anastacia-sick&tired
    e)u2-beatifuel day
  • blackened69 • 13 Kasım 2004 17:25 • #443478
    bu şarkıların hiçbiri öyle durumlarda dinlenmeye değmez bence...

    guns 'n' roses - november rain dinlerim...
    eğer sinir boşaltması gerekliyse, metallica - loverman de işimi görür...
  • mortimer • 13 Kasım 2004 18:31 • #443480
    scorpions = still loving you

    bana kesin ağzınıza geleni saycaksınız ama bişey daha dinlerim depresyon hali anlayış gerek di mi?

    Nick Carter = Do I Have To Cry For You?
  • november_rain • 13 Kasım 2004 18:42 • #443481
    guns'n'roses: don't cry
    üzülme geçer...
  • Serpent Rider • 13 Kasım 2004 19:25 • #443484
    Sonata arctica- Sing İn Silence ve Last Drop Falls..
  • heimdall • 13 Kasım 2004 21:38 • #443486
    Kiss den I just wanna'y1 dinler kendimi avuturum!bilmeyenler için sark1n1n birk1sm1n1 yaz1y1m:I don't wanna romence,I don't wanna dance,I just wanna fucking you!diyor babalar,yani asl1nda ben as1k falan degildim tribine girer kendimi avuturum!
  • anaemics • 13 Kasım 2004 22:55 • #443488
    megadeth - 1000 times goodbye dinle.hem o hiphop dinleyerek büzüşmüş beynin biraz açılır hem acını dindirir..
  • ASPRYN • 13 Kasım 2004 23:07 • #443489
    kesinlikle GNR - November Rain olmadı Queen - Love Of My Life
  • hummingbird • 14 Kasım 2004 11:53 • #443500
    the thrill is gone
  • hunturk • 14 Kasım 2004 18:09 • #443515
    Avril - Nobody s Home
    HIM - Gone with the sin
    HIM - İt s all tears
    HIM - Join me in death
    Evanescence - my immortal
    İsmail YK - Nerdesin
    Cengiz - Seviyorum tanrım