Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi şarkıyı dinlersiniz?

  • anaemics • 1 Nisan 2006 18:26 • #495865
    sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi

    ben şuan ayrılmadım ama zaman istedi ve ben bu zamana dayananmam,bilmiyorum abi bilmiyorum ama ben sert ne bulduysam playlistime attım şuan.. off çok kötüyüm çook.. aptalım ben hemde aptalların en aptalıyım bir insanın üstüne bu kadar gidilmez acı çektiği şeylerden bahsedilmemesi gerekir ama ben bunu yapmadım ve köpek gibi pişmanım benim durumuma düşmeyin dostlar yapmayın kendinizi yakmayın, şuan ölüm tek çare gibi gözüküyor umarım ben kendime zarar vermeden herşey yoluna girer :'( , şimdi erkekler ağlamaz diye atlamayın ortaya ah ağlamaz bal gibi de ağlar dostlar ben ne yaptım böyle ya yardım edin bana :'(..
  • amy rock • 2 Nisan 2006 00:17 • #495892
    sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi

    küçük ibo-çaresiz :D
    evanescence-lies
    korn-right now
  • __BaRTuC__ • 2 Nisan 2006 01:27 • #495895
    kesinlikle TOOL - CRY FOR YOU
  • zumzum • 2 Nisan 2006 09:45 • #495903
    sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi

    too much love will kill u
  • Holy_Bastard • 2 Nisan 2006 12:59 • #495914
    The Beloved's Cry

    My heart flies on her wings
    Now I'm crying, the moon so red
    Tomorrow shall be yet another hell
    To the sun, (the) sky's soul is fed

    Blows pass me
    (I'm) down them I do not feel
    Anything except the shadow is real

    Why did she do it ? Why did she d.i.e ?
    How could she leave without saying goodbye ?
    She has proven my life to be just a lie

    When sea waves crush they hit me hard
    But I do not feel them
    And then reality is no more real to me
    I ask myself, should I end it now
    And join her at last ?
    I miss the cold embrace of lust
    There's nothing left, just a dust

    Nothing is left from my dearest love


    By Orphaned Land
  • ReigN13 • 2 Nisan 2006 23:23 • #495942
    Guns n' Roses-Estranged
  • biittersweettt • 4 Nisan 2006 16:55 • #496068
    hoobastan reason
    evanescence my immortal, hello ,breath no mare
    vega tadın kaldı
    durum çok vahimse sezen ablamı bile dinlerim valla..
  • nevrotik • 4 Nisan 2006 18:56 • #496077
    arkadaşa ayıp olmasın listeden bişey seçelim... radiohead creep olsun bari. anastacia? ilginç.
  • darknessss • 4 Nisan 2006 19:09 • #496080
    evanescence_my immortal
    mor we ötesi_ gece
  • darknessss • 4 Nisan 2006 19:15 • #496082
    ya da ne gerek var,fazla mazoşistliğe wurmadan işi,
    anemi'den : ta ..mına koyayım ı bağıra bağıra hem söyleyip hem dinlemek en direk we temiz iş..:)))