Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi şarkıyı dinlersiniz?

  • realmaster • 15 Mart 2006 14:01 • #495368
    İLHAN İREM YARINLAR BİZİM DEMİŞTİN:)

    valla arkasından ağlıyıcam kız hakkımı kaybettim ben arkadaşlar nıdan 4 sene önce bir kız için ağlamış ve bu şarkıyı dinlemiştim. iyi geliyor. bi de arkasından ağlancak kız kalmadı be abi artık memlekette
  • realmaster • 15 Mart 2006 14:10 • #495369
    içimden şehirler geçiyor

    herdurakta duruyor inmiyosun
    seni en sıcak ben öperdim kim bilir ama sen bilmiyorsun

    harika bir şarkı ya sözler mükemmel dinlediğin için tebrikler bi de bu şarkıyı çok kimse bilmez ya o yüzden teşekkürler
  • hunturk • 15 Mart 2006 14:45 • #495371
    İLHAN İREM YARINLAR BİZİM DEMİŞTİN:)

    şuan nişanlıyım

    beni bıraksa kulaklarımın duyucağı en son ses boğazda kıyıya vuran dalgaların seni olur
  • Fuckoffsystem • 15 Mart 2006 15:37 • #495375
    Yanlıza

    Ne yalan söyleyeyim askerlik yaşına geldim ama hala yaznlızca beni annemin sesinden ninniler duygulandırır...
  • realmaster • 15 Mart 2006 15:58 • #495376
    inan yapmassın

    hayat tüm kayıplarına rağmen devam ediyor arkadaşım
  • no_way • 16 Mart 2006 16:13 • #495431
    sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi

    anathema / one last goodbye
  • angrY • 16 Mart 2006 17:41 • #495435
    sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi

    dream theatre = space dye-vest
    dio = death by love
    Ha bi de
    epica = cry for the moon
    en depresyon anlarımda her zaman yanımda olmuştur...
  • beklicem321 • 16 Mart 2006 19:34 • #495442
    sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi

    rollin' stones - angie

    başka söze ne hacet!!
  • jasuakamikaze • 21 Mart 2006 13:31 • #495590
    İstanbul bogazında oten kusları dinlerim :)
    Arada gecen vapurun sesi

    VE TABİ Kİ EPHESUS PİLSENERİUS kasa kasa !!!

    e Napalım yani
  • XES • 21 Mart 2006 14:45 • #495591
    sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi

    Michael Schenker Group - Neverending Nightmare

    Üzerine tanımam...