Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi şarkıyı dinlersiniz?

  • FiesTa • 15 Kasım 2004 18:00 • #443560
    BeN oLsaM saLLamaM waLa biri GideR biri geLiR...Ama illa da kendimi kaybetmek istiyorum diyorsan Müslüm Gürses dinleyeceksin eee adam bunca sene sanat(!?) yapmış...Nese lafın özü şu sallama çünkü 400 milyon rakip(anlamayan olursa açıklama yapacagım :) ) arasından 1. gelipte bi kız veya erkek için üzülmeye hatta abartıp ağlamaya değmez..(heayyt ne konustum bea :D)
  • deamUS • 15 Kasım 2004 19:30 • #443572
    o kadar var mı bea?
  • deamUS • 15 Kasım 2004 19:33 • #443573
    mor ve ötessi-23
    mor ve ötesi-beyaz
    mor ve ötesi-gece
  • okyhendrix • 16 Kasım 2004 01:27 • #443588
    wind cries mary.
  • s2m • 16 Kasım 2004 01:35 • #443590
    Metallica | Die Die Die My Darling..

    Bu şarkı böyle bir olaya cuk oturur.
  • s2m • 16 Kasım 2004 01:38 • #443591
    Unuttum birde;

    Madonna | Don't Cry For Me..
  • SlayerForever • 16 Kasım 2004 14:06 • #443610
    Kendime gelebilmek için Slayer ya da Deicide'a sarılırım,belki şok eder de kurtarır.
  • yagiz_ozbay • 20 Kasım 2004 19:43 • #443902
    BLACK SABBATH___she's gone
    BLACK SABBATH___changes
  • flomak • 20 Kasım 2004 20:30 • #443904
    bu kadar arkadas terkedılmış vay anasına yaw:((((( geçmiş olsun

    ama bence degmez ya sızı terkeden bırı için yallah kış kışkış diyin.hem benı terketsın hemde arkasından yasını tutuyum hı?olcak iş mi bu ya
  • mor ve ötesi • 20 Kasım 2004 20:38 • #443905
    mor ve ötesi - hayat
    öyle bi duruma çok iyi gider...