-
BeN oLsaM saLLamaM waLa biri GideR biri geLiR...Ama illa da kendimi kaybetmek istiyorum diyorsan Müslüm Gürses dinleyeceksin eee adam bunca sene sanat(!?) yapmış...Nese lafın özü şu sallama çünkü 400 milyon rakip(anlamayan olursa açıklama yapacagım :) ) arasından 1. gelipte bi kız veya erkek için üzülmeye hatta abartıp ağlamaya değmez..(heayyt ne konustum bea :D)
-
o kadar var mı bea?
-
mor ve ötessi-23
mor ve ötesi-beyaz
mor ve ötesi-gece
-
wind cries mary.
-
Metallica | Die Die Die My Darling..
Bu şarkı böyle bir olaya cuk oturur.
-
Unuttum birde;
Madonna | Don't Cry For Me..
-
Kendime gelebilmek için Slayer ya da Deicide'a sarılırım,belki şok eder de kurtarır.
-
BLACK SABBATH___she's gone
BLACK SABBATH___changes
-
bu kadar arkadas terkedılmış vay anasına yaw:((((( geçmiş olsun
ama bence degmez ya sızı terkeden bırı için yallah kış kışkış diyin.hem benı terketsın hemde arkasından yasını tutuyum hı?olcak iş mi bu ya
-
mor ve ötesi - hayat
öyle bi duruma çok iyi gider...