BeN oLsaM saLLamaM waLa biri GideR biri geLiR...Ama illa da kendimi kaybetmek istiyorum diyorsan Müslüm Gürses dinleyeceksin eee adam bunca sene sanat(!?) yapmış...Nese lafın özü şu sallama çünkü 400 milyon rakip(anlamayan olursa açıklama yapacagım :) ) arasından 1. gelipte bi kız veya erkek için üzülmeye hatta abartıp ağlamaya değmez..(heayyt ne konustum bea :D)