Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi şarkıyı dinlersiniz?

  • BcRwK-MX • 23 Kasım 2004 14:24 • #444063
    Iced Earth in slow şarkıları çok iyi gidiyo bence...
  • RoCKeRGiRL • 10 Şubat 2005 14:31 • #450371
    mor ve ötesi-bir derdim var
    şebo-gözlerimin etrafındaki çizgiler
    feridun düzağaç-içimden şehirler geçiyor
    evanescence-my immortal

    ohooo say say bitmez..:)
  • rushdm • 10 Şubat 2005 14:34 • #450372
    depeche mode - somebody
    muse - unintended
    placebo - without u I'm nothing
    pink floyd - hey u
    camouflage - here she comes
  • anarshist • 10 Şubat 2005 15:09 • #450404
    eeee mor ve ötesi-bir derdim var
    gıcıklığına pink floyd-another brick in the wall
    ve mor ve ötesi-yalnız şarkı ve balıklar
  • C-None • 10 Şubat 2005 15:12 • #450409
    çok var ya buraya yazılacak şarkı..
    Opeth-Windowpane,To rid the disease
    Anathema-Sunset of the Age
    My dying Bride-Under your wings into your arms
    aklıma ilk gelenler bunlar.
  • gizem_cobain • 10 Şubat 2005 15:37 • #450430
    beautiful day çok güzel parçadır ama terkedilince dinlenecek şarkı değildir.

    ben olsam anathema dinlerim gene bunalım..hep bunalım...
  • C-None • 10 Şubat 2005 15:48 • #450435
    evet ya anathema bunal bunal nereye kadar :)))) kendimle çelişiyorum :)
  • fidelio • 10 Şubat 2005 16:09 • #450448
    the caranberries-no need to argue
  • gizem_cobain • 10 Şubat 2005 16:22 • #450454
    abijim böyle bi durumda ağlamak istiyosan anathema cuk oturur

    hea diyosan ki ben coşmak istiyorum,sert olmak istiyorum;o zaman yegane tercihlerimiz metallica-so what/die die my darling.

    ortak mıyız sinan? :p
  • Metal milita • 10 Şubat 2005 17:02 • #450470
    Still loving you

    still loving you derim başka bişey demem böye bi durumda dinlenilecek harikulade bi şarkı dinlemeynlere de tavsiye ederim...