-
ağlama değmeeez hayaaaaaat bu göz yaşlarına...
-
ben budurumun aynısın çok yakın bizamanda yaşadım ve dinlediim 3şarkı vardı;
a)direc-t: Niye gittin
b)Radiohead: Paranoid android (sadece Rain down kısmı)
c)Massive Attack: Heat Miser
Bu yazdıım şarkıları beyenenler Lütfen belirtsin.......
-
ben insan değilmiyim?_ibo
-
erkin koray-aşk oyunu,arap saçı
pentagram-dark is the sun light
gns-don't cry
scorpions-still loving you
cengiz kurtoğlu-duvardaki resim
-
bunu sen daha iyi bilirsin ::))
-
cure-there is no if
staind-black rain
fuel-hemorrhage
cranberries-empty
cranberries-dying in the sun
him-gone with the sin
evanescence-october
evanescence-understanding
evanescence-missing
evanescence-breathe no more
kumdan kaleler-sana dair
bush-glycerine
rem-i'll take the rain
alex parks-cry
kargo-farklı rüyalar
mor ve ötesi-beyaz
mor ve ötesi-gece
mor ve ötesi-23
mor ve ötesi-bir derdim var
duman-haberin yok ölüyorum
şebnem ferah-ay
şebnem ferah-herkes bilsin istedimc
candan erçetin-mühim değil
off çok oldu biliyorum.. burda kesicem.. işte size dünden beri sürekli dinleyip komaya girdiğim playlistimden bir kaç şarkı..
-
Dream Theater - Space-Dye Vest
-
scorpions- still loving you
-
anathema_angelica
-
testament - the ballad