Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi şarkıyı dinlersiniz?

  • nesya83 • 21 Kasım 2004 14:34 • #443943
    böyle bir durumda nasıl winans dinleyebiliyosun..anlayamadım:)
    bence sen edip akbayram - aldırma gönül dinle..iyi gelir..
    ya da sen hiçbişiy dinleme, kafanı dinle..:)
  • necrofest • 21 Kasım 2004 14:42 • #443944
    S.O.A.D. - Roulette (belki geri döner :?
    S.O.A.D. - ATWA (sen yoksan...
    S.O.A.D. - Streamline (gidersen git bana ne deyip ağlar haldeyken :)
    Styx - Boat on The River (geri dön :'(
    Sting - Fragile (Ayrıldık dost kalalım (belki yine dönersin ;)
  • SoDoM • 21 Kasım 2004 15:40 • #443950
    ben harper - Amen Omen
    Quenn - save me
    GNR - Don't Cry
  • NoTime • 21 Kasım 2004 16:51 • #443966
    Kargo_Azizlerin yanlızlıgı
    Dream Theater_Hollow Years
    Savatage_The Storm
    Aerosmith_Dream On
    Küçük Emrah_acıların çocuğuyum Yıkılmadım Ayaktayım_:)
  • hendrix_seboww • 21 Kasım 2004 16:52 • #443967
    scorpions-still lıving you
    dream theater-space dye wst
    dream theater-another day
    dream theater-finally free
    dream theater-spirits carries on
    janis joplin-summertime
    gnr-knockn on the heavens door-dont cry
    pentagram-behind the veil
    blind guardian-bard's song
    offsprin-self esteem
    ....
    ...
  • memojanne • 21 Kasım 2004 18:48 • #443972
    rolling stones
    ^^painted in black^^
    i see a window and i want to paint in black
    no colors anymore i want them to turn black

    ilk aklıma bu geldi herhangi bi smiths şarkısı da olabilir
    ya da the cure dan boys dont cry
  • nesya83 • 21 Kasım 2004 19:30 • #443974
    ...xx... - hoop tiriniy nayyy noomm dinlesin. (asla geri dönmez)
  • Legend • 22 Kasım 2004 10:55 • #443998
    valla önce one dinlersin savaştan çıktım yaralıyım ayağına , sonra biraz toparlarsın 1000 times goodbye dinlersin şarkının sonundaki "i love you like my brother" cümlesine isterik isterik gülerken die my darlingi dinlersin , sonra olayın şokunu atlatıp işine bakarsın ...
  • pariah • 22 Kasım 2004 17:53 • #444021
    Skin- Faithfullness
    Candan Erçetin- Sitem
    Direc-t- Hasret
    Direc-t- Niye Gittin
    Rod Stewart- These Foolish Things
    Duman- Manası Yok
    Nev- Bazen
    Erkan Oğur- Garipler(Yazı-Tura)
    Robbie Williams- Nan's Song
    Teoman- Bir Damla Gözyaşı
    Travis- Reoffender
    Travis-Love Will Come Through
  • BcRwK-MX • 23 Kasım 2004 14:22 • #444062
    Scorpions - Holiday
    Scorpions - Still Loving You
    Travis - Love Will Come Through
    Travis - Side
    Metallica - Mama Said
    Bora Uslusoy - Asla Geri Dönme
    Romeo and Juliet - Romans
    daha çok...