sevdiğiniz siz terketmiş,gözleriniz dolu dolu,yutkunamıyorsunuz bile hangi
ben şuan ayrılmadım ama zaman istedi ve ben bu zamana dayananmam,bilmiyorum abi bilmiyorum ama ben sert ne bulduysam playlistime attım şuan.. off çok kötüyüm çook.. aptalım ben hemde aptalların en aptalıyım bir insanın üstüne bu kadar gidilmez acı çektiği şeylerden bahsedilmemesi gerekir ama ben bunu yapmadım ve köpek gibi pişmanım benim durumuma düşmeyin dostlar yapmayın kendinizi yakmayın, şuan ölüm tek çare gibi gözüküyor umarım ben kendime zarar vermeden herşey yoluna girer :'( , şimdi erkekler ağlamaz diye atlamayın ortaya ah ağlamaz bal gibi de ağlar dostlar ben ne yaptım böyle ya yardım edin bana :'(..