tabe ki mor ve ötesi...saten grubun sitesinde de albüm için ''2004 ün en kışkırtıcı rock albümü'' diye bahsetmiş.Tabii ki de mor ve ötesi..şarkılarının %99 u savaşa ve dünyadaki düzensizliğe karşı isyan.olan bitene sessiz kalmama adına yapılmış şeyler.özellikle bir derdim var'ın anlamını özel hayattaki dert olarak anlamayıp dünyadaki ırkçılık ve ayrımcılık,benliği ve nerden geldiğimizi unutma olarak algılarsanız saten albümün anlamınıda çok rahat anlarsınız.tartışmaya gerek bile yok.yılın en kışkırtıcı rock albümü mor ve ötesi'nden geldi..