Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

2004 Yılının en kışkırtıcı yerli rock albümü hangisiydi sizce....?

  • mor ve ötesi • 27 Kasım 2004 13:05 • #444323
    sende bi ayrımısın kardeşim başlık okuma gibi bir alışkanlığın mı yok yoksa?
  • blackened69 • 27 Kasım 2004 15:59 • #444336
    mor ve ötesine;

    bu adamları sevmem için gerekli olan şeylerden biri daha kaliteli şarkılar yapıp, daha sert tonlar kullanmalarıdır. soft rock ile uğraşmaları beni ilgilendirmez. metallica da ilk başta thrash yapıyordu.
  • morvedelisi • 27 Kasım 2004 17:04 • #444337
    yoruma gerek var mı
    bence yok
    malumdur kendileri mor ve ötesi
    milyonlarca defa dinlememe rağmen hala sıkmadı
    nedeni tartışılır...
  • reosta • 27 Kasım 2004 22:12 • #444380
    tabi ki mor ve ötesi dünya yalan söylüyor
  • mor_ve _ötesi • 27 Kasım 2004 22:12 • #444381
    tabe ki mor ve ötesi...saten grubun sitesinde de albüm için ''2004 ün en kışkırtıcı rock albümü'' diye bahsetmiş.Tabii ki de mor ve ötesi..şarkılarının %99 u savaşa ve dünyadaki düzensizliğe karşı isyan.olan bitene sessiz kalmama adına yapılmış şeyler.özellikle bir derdim var'ın anlamını özel hayattaki dert olarak anlamayıp dünyadaki ırkçılık ve ayrımcılık,benliği ve nerden geldiğimizi unutma olarak algılarsanız saten albümün anlamınıda çok rahat anlarsınız.tartışmaya gerek bile yok.yılın en kışkırtıcı rock albümü mor ve ötesi'nden geldi..
  • hummingbird • 28 Kasım 2004 00:55 • #444399
    albümü dinledim
    nedense kışkırmadım
    enteresan
  • mor_ve _ötesi • 28 Kasım 2004 10:14 • #444404
    Kışkırmaktan anlayışın ne?Yılın en kışkırtıcı albümü diyorus.Diğerlerine göre tabe ki DÜNYA YALAN SÖYLÜYOR.Sözleri yetiyo şarkıların.Diğer albümlere bakarsan aradaki farktan neden yılın en kışkırtıcı albümünü bu albüm seçtiğimisi anlarsın.Sana hangi albümü dinleyip kışkırdın gibi saçma bişi sormadık...
  • nesya83 • 28 Kasım 2004 14:22 • #444410
    eğer milyonlarca defa dinleyipte sıkılmadıysan bu durumda bir problem var bence...
  • mor_ve _ötesi • 28 Kasım 2004 14:44 • #444412
    sen kime diyon bu lafı???
  • nesya83 • 28 Kasım 2004 14:59 • #444413
    anlamadınmı? mor ve delisine söyledim...
    ama eğer sendede aynı durum söz konusuysa sende üstüne alınabilirsin..:)