Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

2004 Yılının en kışkırtıcı yerli rock albümü hangisiydi sizce....?

  • gizem_cobain • 28 Aralık 2004 11:25 • #445956
    baran artıq sana bi sigara alacam valla:)seni de kendimi de bu eziklikten kurtaracam:)bence kargo fena değildi albüm olarak..ben gene de eski parçalardan şairin elinde yi tercih ederim
  • ASPRYN • 28 Aralık 2004 22:18 • #446002
    Cem Köksal gercekten iyi ama kendinden birşeyler katmamış albume.sanki malmsteen'in bir albumunu dinliyor gibi hissettim
  • hardquake • 4 Ocak 2005 11:12 • #446468
    neden sadece rock grupları sormuşsun ben grupların çıkardığı albümleri beğenmedim şahsen...belki kargonun kasedi olabilir................bence en iyi rock albüm serhat nefes almak zor
  • fiveteen • 4 Ocak 2005 11:49 • #446471
    bence de dünyaa yalan söylüyor - mor ve ötesiydi...
  • mor ve ötesi • 28 Ocak 2005 21:18 • #448797
    kardeşim hiçbi albümü beğenmediysen ne yorum yapıyon ki
  • thriller • 28 Ocak 2005 23:02 • #448807
    .
  • raistt • 30 Ocak 2005 18:16 • #449003
    oooh mor ve ötesi ya çok iyi müzik..ama niye kışkırıyosun alp? anathema dinle kafan dağılsın biraz..gerçi piyasada artık doğru düzgün rock yapan yok miilet alıştı ceza ya manga ya yine de saygıyla sevgiyle kucaklamak lazım Dünya Salan Söylüyor u, değil mi
  • RoCKeRGiRL • 1 Şubat 2005 17:47 • #449223
    bencede haklısın.Dünya Yalan Söylüyor yılın en süper albümüydü...
  • raistt • 2 Şubat 2005 16:59 • #449335
    saygılar..