oooh mor ve ötesi ya çok iyi müzik..ama niye kışkırıyosun alp? anathema dinle kafan dağılsın biraz..gerçi piyasada artık doğru düzgün rock yapan yok miilet alıştı ceza ya manga ya yine de saygıyla sevgiyle kucaklamak lazım Dünya Salan Söylüyor u, değil mi