Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

2004 Yılının en kışkırtıcı yerli rock albümü hangisiydi sizce....?

  • mor ve ötesi • 24 Kasım 2004 16:19 • #444128
    Arkadaşlar 2004 yılı malum birçok rockçının uzun süreler çalışmasıyla oluşturdukları albümlerin piyasaya sürülmesiyle bereketli bir yıl oldu sizce en kışkırtıcısı hangisi oldu?
    Bence Dünya Yalan Söylüyor bu yılın en baba albümüydü...
  • cc_baran • 24 Kasım 2004 16:24 • #444129
    çok mu kışkırdın abi??

    bi sigara versenize...
  • Linkinparkci • 24 Kasım 2004 16:43 • #444130
    kardesler im iyi grup valla destekliyorum yani ama alp kardesim gittigi yere kadar
  • tcmurat • 24 Kasım 2004 16:56 • #444132
    BENCEDE Dünya Yalan Söylüyor
  • _dreamer_ • 24 Kasım 2004 18:51 • #444154
    kışkırtıcıdan kastın ne? muhalif falan mı? gaza getirici de demek istiyor olabilirsin. bence sen mor ve ötesini övmek istiyorsun. topic bahane...
  • cc_baran • 24 Kasım 2004 18:56 • #444155
    övemez mi dostum? bunun için de topic açamaz mı? burası forumun müzik bölümü değil mi?
  • hendrix_seboww • 24 Kasım 2004 20:11 • #444161
    baalorc battle of the bands demo albümü:)))
  • pUnKeR • 24 Kasım 2004 21:00 • #444164
    yerli diosun o zaman kurbanın sert albümü ve cıkacak olan insanlar albümü(bu yıl içinde cıkar heral) beni cok kışkırtıyo(neyse o artık)
  • heimdall • 24 Kasım 2004 23:27 • #444176
    Neyazık ki bence Türkiyede böyle bi albüm yok!
  • _dreamer_ • 25 Kasım 2004 08:53 • #444197
    tabi tabi över sever ne demek. bence başlık şöyle olmalıydı "ben bu mvö'ne bayılıyorum, albümleri 2004ün en iyi albümü, var mı aksini ya da aynısını düşünen?". yani biraz daha samimi olunsa iyi olurdu demek istiyorum. ama insanlar da haklı sonuçta bazıları "mvö" lafı duyunca bıçakları bilemeye başlıyor.

    sigaram da yok...