-
Arkadaşlar 2004 yılı malum birçok rockçının uzun süreler çalışmasıyla oluşturdukları albümlerin piyasaya sürülmesiyle bereketli bir yıl oldu sizce en kışkırtıcısı hangisi oldu?
Bence Dünya Yalan Söylüyor bu yılın en baba albümüydü...
-
çok mu kışkırdın abi??
bi sigara versenize...
-
kardesler im iyi grup valla destekliyorum yani ama alp kardesim gittigi yere kadar
-
BENCEDE Dünya Yalan Söylüyor
-
kışkırtıcıdan kastın ne? muhalif falan mı? gaza getirici de demek istiyor olabilirsin. bence sen mor ve ötesini övmek istiyorsun. topic bahane...
-
övemez mi dostum? bunun için de topic açamaz mı? burası forumun müzik bölümü değil mi?
-
baalorc battle of the bands demo albümü:)))
-
yerli diosun o zaman kurbanın sert albümü ve cıkacak olan insanlar albümü(bu yıl içinde cıkar heral) beni cok kışkırtıyo(neyse o artık)
-
Neyazık ki bence Türkiyede böyle bi albüm yok!
-
tabi tabi över sever ne demek. bence başlık şöyle olmalıydı "ben bu mvö'ne bayılıyorum, albümleri 2004ün en iyi albümü, var mı aksini ya da aynısını düşünen?". yani biraz daha samimi olunsa iyi olurdu demek istiyorum. ama insanlar da haklı sonuçta bazıları "mvö" lafı duyunca bıçakları bilemeye başlıyor.
sigaram da yok...