Ya beğenemiyosan ne diye millete laf söylüyosun!Sen de söyle o zaman hangi albüm kışkırtıcı geliosa bu yıl için...Niye herkesin dediğine maydonoz oluyosunuz ki ben anlamıyorum.Herkes görüşünü söylüyor.Onada saygı duyman lazım.Belki milyonlarca kez dinledi bıkmadı.Ne yapcaksın gidip öldürecekmisin kısı?