millete laf söylemedim, mor ve delisine söyledim...eğer beni kışkırtan bir albüm olsaydı eminol ki hiç çekinmeden yazardım..ama ben genelde beğenmediğim bir albüm olduğunda kışkırırım:)) ki onun cevabınıda buraya yazmanın pek bi anlamı olmazdı herhalde...dimi?
insanların hoşlarına gitmediği eleştirileri maydonoz olmak gibi algılaması pek şaşılıcak bi durum değil....boşver yaa..her genç kızın başına gelir böyle şeyler..:)