Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

2004 Yılının en kışkırtıcı yerli rock albümü hangisiydi sizce....?

  • nesya83 • 28 Kasım 2004 16:11 • #444417
    millete laf söylemedim, mor ve delisine söyledim...eğer beni kışkırtan bir albüm olsaydı eminol ki hiç çekinmeden yazardım..ama ben genelde beğenmediğim bir albüm olduğunda kışkırırım:)) ki onun cevabınıda buraya yazmanın pek bi anlamı olmazdı herhalde...dimi?
    insanların hoşlarına gitmediği eleştirileri maydonoz olmak gibi algılaması pek şaşılıcak bi durum değil....boşver yaa..her genç kızın başına gelir böyle şeyler..:)
Bu konunun tüm mesajları