konudan konuya atlıyorsunuz yaa. insanı sıkan ve sıkmayan parçalar vardır. bakın parçalar-besteler diyorum,gruplar şahıslar değil. sizin sevginiz fanatizm düzeyinde,yani belli parçalar-kalıplar değil. adamlar ne yapsa beğeneceksiniz,doğrudur ama bu da geçecek bir süre sonra çünkü ortada olan bir müzik ile o müziği yapana olan hayranlık farklı şeyler. herkes hayatının bir döneminde takılıp kalıyor ama zamanla değişiyor bunlar. kesinlikle değişecek ve sorun olmaktan çıkacak yani. nesya'ya burada katılıyorum. yapılan bir şeye mor ve ötesi yaptı diye takılıp kalma durumu geçecek. belli parçalar vardır,klasik olmuştur bunlar,kült olmuştur,onlara olan yönelim kalıcıdır sadece.