Şu yorumları okudum ve gülmekten yerlere yattım.Şu hale bakın!Herkes fanatizmin doruklarında!Takım tutar gibi müzik dinliyorlar.Herkes begenmediğini eleştirme hakkına sahiptir ve hiç kimse bir başkasına hoşlanmadıgı bir şeyi zorla sevdiremez.Mvö hakkında yapılan eleştirilere verilen cevaplar beni bitirdi.Okurken sanki albümü buradakiler hazırlamış diye düşündüm.Bir de farklı isimlerin hayranları birbirlerini öldürecekler nerdeyse.Sanki stadyum önündeyiz gibi millet birbirini döner bıçaklarıyla kovalıyor.
Bana göre bu senenin en iyi albümü Kurban-Sert!İyidir,kötüdür orasını bilemem ama benim görüşüm Kurban bu işi gerçekten iyi yapıyor.