Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

2004 Yılının en kışkırtıcı yerli rock albümü hangisiydi sizce....?

  • ASPRYN • 3 Aralık 2004 21:29 • #444589
    Şu yorumları okudum ve gülmekten yerlere yattım.Şu hale bakın!Herkes fanatizmin doruklarında!Takım tutar gibi müzik dinliyorlar.Herkes begenmediğini eleştirme hakkına sahiptir ve hiç kimse bir başkasına hoşlanmadıgı bir şeyi zorla sevdiremez.Mvö hakkında yapılan eleştirilere verilen cevaplar beni bitirdi.Okurken sanki albümü buradakiler hazırlamış diye düşündüm.Bir de farklı isimlerin hayranları birbirlerini öldürecekler nerdeyse.Sanki stadyum önündeyiz gibi millet birbirini döner bıçaklarıyla kovalıyor.
    Bana göre bu senenin en iyi albümü Kurban-Sert!İyidir,kötüdür orasını bilemem ama benim görüşüm Kurban bu işi gerçekten iyi yapıyor.
Bu konunun tüm mesajları