karete doğrusun da genellemenin bir mantığı var mı?
size gülünç gelen insanlarla birebir konuşun,ya da forumdan cevap yazın.
hem burada hedef o insanlar değil,büyük grupların albümlerini tartışan müzik severler. lan kafayı kullan,kendinden daha amatör kaç tane grup varda eleştireceksin norm efendii???