cc_barandemekki sende benim gibi düşünüyorsun peki bu tipleri eleştirmek için nasıl bi başlık açmak lazım ?
27 Kasım 2004 Cumartesi / 20:49
anladım abi,bazı tipler öyle,tabular oluşturmuşlar,sağdan soldan abilerinden duydukları kadarıyla gelip konuşuyorlar,imaj hastası kompleksli insanlar onlar. ama adam gelmiş burada ki herkese müzik dehalığı yapıyor