Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kendini Metalci rockçı zanneden bir grub İnsanlar

  • cc_baran • 27 Kasım 2004 20:49 • #444369
    anladım abi,bazı tipler öyle,tabular oluşturmuşlar,sağdan soldan abilerinden duydukları kadarıyla gelip konuşuyorlar,imaj hastası kompleksli insanlar onlar. ama adam gelmiş burada ki herkese müzik dehalığı yapıyor.
  • sonicyouth • 27 Kasım 2004 20:49 • #444370
    sahibi senmisin

    ne yani sanamı danışalım izinmi alalım sen kimsin?
    hem SANANE
    dikkat çekmeye falanmı çalışıyorsun anlamadım
    metalci sanıyormuş rockçı sanıyormuş :))
    ağzımla gülmediğimide ekliyorum
    norm
  • karete • 27 Kasım 2004 20:53 • #444371
    sahibi senmisin

    cc_baran
    27 Kasım 2004 Cumartesi / 20:49
    anladım abi,bazı tipler öyle,tabular oluşturmuşlar,sağdan soldan abilerinden duydukları kadarıyla gelip konuşuyorlar,imaj hastası kompleksli insanlar onlar. ama adam gelmiş burada ki herkese müzik dehalığı yapıyor
    demekki sende benim gibi düşünüyorsun peki bu tipleri eleştirmek için nasıl bi başlık açmak lazım ?
  • cc_baran • 27 Kasım 2004 21:00 • #444372
    sahibi senmisin

    başlıkta sorun yok,içerik boş.
    metalle şeytanı özdeşleştiren,metalin siyah giyinmekten-saç uzatmaktan ve belli başlı iki üç grup dinlemekten ibaret sanan,metalcilerin asosyal varlıklar olması gerektiğini savunanlara en güzel cevabı zaten veriyor insanlar. hadi tatmin mi olmamız gerekiyor,o pes edene kadar soru sorun-örnek verin-atışın.
    ama burada müzik tartışan insanlara laf atmak kimsenin vazifesi olmadığı gibi boşboğaz ukalalık yapan bir kimsenin hiç değil.
  • gizli_vadi • 27 Kasım 2004 21:12 • #444373
    sahibi senmisin

    norm haklı...zayıf noktasını buldunuz!
    adama yükleniyorsunuz!
    Herkes sanki sanat müdavimi...büyük müzik düşünürü!
    Herkesi er meydanına davet ederim...
    saygılar...
  • andresson • 27 Kasım 2004 21:27 • #444375
    sahibi senmisin

    Kendini kabul edebilmek için bir şey yapmana gerek yok var olman yeter.Müzik konusunda dinlemen yeter. Üstelik o albümlere dinleyici olarak çalışıp kazandığımız parayı veriyorsak ya da konserlere para veriyorsak eleştiririz müşteriyiz biz sonuçta onlar açısından. Bu hayatın bir olayı senin yaptığın işten anlamayan insan seni eleştirebilir. Müzik olsun başka bir şey olsun.

    Bu gayet müzikle alakası olmayan hiçbir müzikal bilgi sağlanmayacak iğrenç bir forum olmuş al sana eleştiri. Ne şimdi yani bir gerçeği açığa mı çıkardın ?
  • elff • 27 Kasım 2004 21:57 • #444376
    sahibi senmisin

    ne bu yaaa.....
    millet sırf topic tutsun die olmadık laflar söleyip kavga çıkarıyo!!!
    ne kadar meraklsınız tartışmaya..foruma giresim gelmiyo artık nereye baksam bi tartışma...bu forumlar bilgi alışverişi olsun die var kavga olsun die diyil!!...

    bu konuyu açanın ne kadar müzik bilgisi var ne kadar hakkıyla dinliyo gerçekten merak ediyorum..özentinin alası böyle oluyo işte....
  • Eisengard • 28 Kasım 2004 00:32 • #444396
    güzelim bazılarının yapabildiği de tartışmaktır. zaten doğru ve güzel böyle bulunur
  • nesya83 • 28 Kasım 2004 14:40 • #444411
    sahibi senmisin

    demekki sende benim gibi düşünüyorsun peki bu tipleri eleştirmek için nasıl bi başlık açmak lazım?


    kendini metalci ve rockçı sanan insanlar kendilerini gerçekten nasıl hissediyor, ne zannediyor?...:)
    bööyle bir başlık daha iyi olurdu bence..!
  • mor_ve _ötesi • 28 Kasım 2004 15:18 • #444415
    Ne yani milleti rencide ederek mutlu mu oldun?Madem sen çok biliyosun niye burda rock,metal anlamayan insanların girdiği siteye giriyosun?Madem çok üstünsün bisden,çık git ya.Bise ne senden yani!Bis seni ilgilendirmiyomuşus ya snde bisi ilgilendirmiosun