-
anladım abi,bazı tipler öyle,tabular oluşturmuşlar,sağdan soldan abilerinden duydukları kadarıyla gelip konuşuyorlar,imaj hastası kompleksli insanlar onlar. ama adam gelmiş burada ki herkese müzik dehalığı yapıyor.
-
sahibi senmisin
ne yani sanamı danışalım izinmi alalım sen kimsin?
hem SANANE
dikkat çekmeye falanmı çalışıyorsun anlamadım
metalci sanıyormuş rockçı sanıyormuş :))
ağzımla gülmediğimide ekliyorum
norm
-
sahibi senmisin
cc_baran
27 Kasım 2004 Cumartesi / 20:49
anladım abi,bazı tipler öyle,tabular oluşturmuşlar,sağdan soldan abilerinden duydukları kadarıyla gelip konuşuyorlar,imaj hastası kompleksli insanlar onlar. ama adam gelmiş burada ki herkese müzik dehalığı yapıyor
demekki sende benim gibi düşünüyorsun peki bu tipleri eleştirmek için nasıl bi başlık açmak lazım ?
-
sahibi senmisin
başlıkta sorun yok,içerik boş.
metalle şeytanı özdeşleştiren,metalin siyah giyinmekten-saç uzatmaktan ve belli başlı iki üç grup dinlemekten ibaret sanan,metalcilerin asosyal varlıklar olması gerektiğini savunanlara en güzel cevabı zaten veriyor insanlar. hadi tatmin mi olmamız gerekiyor,o pes edene kadar soru sorun-örnek verin-atışın.
ama burada müzik tartışan insanlara laf atmak kimsenin vazifesi olmadığı gibi boşboğaz ukalalık yapan bir kimsenin hiç değil.
-
sahibi senmisin
norm haklı...zayıf noktasını buldunuz!
adama yükleniyorsunuz!
Herkes sanki sanat müdavimi...büyük müzik düşünürü!
Herkesi er meydanına davet ederim...
saygılar...
-
sahibi senmisin
Kendini kabul edebilmek için bir şey yapmana gerek yok var olman yeter.Müzik konusunda dinlemen yeter. Üstelik o albümlere dinleyici olarak çalışıp kazandığımız parayı veriyorsak ya da konserlere para veriyorsak eleştiririz müşteriyiz biz sonuçta onlar açısından. Bu hayatın bir olayı senin yaptığın işten anlamayan insan seni eleştirebilir. Müzik olsun başka bir şey olsun.
Bu gayet müzikle alakası olmayan hiçbir müzikal bilgi sağlanmayacak iğrenç bir forum olmuş al sana eleştiri. Ne şimdi yani bir gerçeği açığa mı çıkardın ?
-
sahibi senmisin
ne bu yaaa.....
millet sırf topic tutsun die olmadık laflar söleyip kavga çıkarıyo!!!
ne kadar meraklsınız tartışmaya..foruma giresim gelmiyo artık nereye baksam bi tartışma...bu forumlar bilgi alışverişi olsun die var kavga olsun die diyil!!...
bu konuyu açanın ne kadar müzik bilgisi var ne kadar hakkıyla dinliyo gerçekten merak ediyorum..özentinin alası böyle oluyo işte....
-
güzelim bazılarının yapabildiği de tartışmaktır. zaten doğru ve güzel böyle bulunur
-
sahibi senmisin
demekki sende benim gibi düşünüyorsun peki bu tipleri eleştirmek için nasıl bi başlık açmak lazım?
kendini metalci ve rockçı sanan insanlar kendilerini gerçekten nasıl hissediyor, ne zannediyor?...:)
bööyle bir başlık daha iyi olurdu bence..!
-
Ne yani milleti rencide ederek mutlu mu oldun?Madem sen çok biliyosun niye burda rock,metal anlamayan insanların girdiği siteye giriyosun?Madem çok üstünsün bisden,çık git ya.Bise ne senden yani!Bis seni ilgilendirmiyomuşus ya snde bisi ilgilendirmiosun